Carduri pierdute sau furate
Sunati-ne de urgenta la *2000
Pentru ca intelegem provocarile, incertitudinile si riscurile cu care se confrunta orice afacere, expertii nostri va ofera consultanta financiara adaptata industriei in care activati sau situatiilor speciale cu care se confrunta compania pe care o reprezentati.
Expertiza
Contati pe noi in cazul in care aveti o urgenta legata de carduri sau ati primit un mesaj suspect de frauda! Raiffeisen Bank are pregatit un set de masuri rapide pentru blocarea tentativelor de frauda online, intervenind prompt pentru limitarea efectelor acestora si pentru dezactivarea lor cat mai rapida.
In contextul actual am luat decizia transmiterii cardurilor comerciale de debit sau de credit business, prin curier, la adresa de corespondenta sau, dupa caz, in lipsa acesteia, la adresa de domiciliu a utilizatorului de card. Masura luata este temporara. Detalii aici.
In cazul in care ati pierdut sau v-a fost furat un card, va trebui sa ne apelati cat mai rapid pentru a solicita blocarea cardului la telefon +4 021 306 3007 (numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din tara si din strainatate, 24 ore din 24 si 7 zile din 7.)
Puteti cumpara online bunurile sau serviciile dorite, in conditii de maxima siguranta, cu ajutorul serviciului “Comert Electronic 3-D Secure”, dezvoltat de Visa International si MasterCard si pus la dispozitie de Raiffeisen Bank.
In cazul unei inrolari esuate sau pentru resetarea parolei de tranzactionare in cadrul seviciului “Comert Electronic 3-D Secure”, apelati Centrul de procesare Romcard, la numarul de telefon +4 021 402 0029, cu tarif normal, disponibil 24/ 7.
Aflati mai multe detalii despre cum sa cumparati online in siguranta.
Cea mai sigura masura de prevenire a unei posibile fraude este sa nu dati curs recomandarilor/ solicitarilor dintr-un mesaj suspect si sa-l stergeti imediat.
De asemenea, va rugam sa ne contactati urgent la numarul de telefon: +4021 306 5555 (numar cu tarif normal, apelabil non-stop din orice retea, din tara si din strainatate).
In cazul in care sesizarea se face sub forma de e-mail, va rugam sa ne trimiteti la adresa online@raiffeisen.ro mesajul suspect primit, ca atasament, pentru a se putea vedea si header-ul acestuia. Avem sesizari privind astfel de mesaje atat de la clientii Raiffeisen Bank, cat si de la persoane care nu sunt clienti ai bancii.
Daca insa ati raspuns deja unui mesaj de tip phising, va recomandam sa ne contactati urgent, ca noi sa va comunicam masurile care se impun pentru a evita orice risc.
Aflati mai multe detalii despre cum sa evitati fraudele online.
Sunati-ne de urgenta la *2000
Pentru resetare parola 3-D Secure, apelati Romcard, la +4 021 402 0029.
Raportati-ne o frauda la +4021 306
5555, +4 021 306 5555,
online@raiffeisen.ro
Aici gasesti paginile pe care le-ai salvat pentru consultare ulterioara.
Pentru a adauga o pagina in lista, da click pe panglica "Salveaza" din partea de sus a paginii respective.
Aici vezi paginile pe care le-ai vizitat recent.