Carduri pierdute sau furate
Va rugam sa sunati de urgenta la 004 021 306 3007.
Pentru ca intelegem provocarile, incertitudinile si riscurile cu care se confrunta orice afacere, expertii nostri va ofera consultanta financiara adaptata industriei in care activati sau situatiilor speciale cu care se confrunta compania pe care o reprezentati.
ExpertizaAveti cardul blocat in bancomat? Bancomatul nu va ofera suma ceruta? Ati pierdut cardul sau v-a fost furat? Vreti sa va asigurati ca utilizati cardul in siguranta maxima? V-am pregatit un set de sfaturi utile pentru situatii speciale, pentru a va simti in siguranta cand folositi cardurile Raiffeisen Bank.
Pentru a folosi cardul cu tot va poate el oferi si pentru a va asigura ca datele personale si de acces sunt in siguranta, este important sa urmati cateva recomandari de utilizare:
1. Evitati sa tineti cardul aproape de surse magnetice puternice sau in vecinatatea imediata a telefonului, deoarece acesta s-ar putea deteriora.
2. Evitati sa tineti cardul aproape de surse de caldura puternice sau la soare. Fiind din plastic, se poate deforma.
3. Nu puneti cardul pe suportul magnetic aflat de obicei langa casele de marcat din magazinele de imbracaminte (utilizat pentru scoaterea alarmelor de imbracaminte).
4. In momentul in care platiti cu un card, urmariti modul in care este utilizat de angajat si cum este trecut doar prin dispozitivul POS aflat la vedere. Atunci cand va aflati la restaurant (in special cand calatoriti), este de preferat sa mentionati ca veti plati cu cardul si sa il inmanati pentru efectuarea platii doar atunci cand este adus dispozitivul POS mobil. In cazul in care nu este disponibil, urmariti modul in care este utilizat cardul.
5. In momentul in care ati primit cardul, asigurati-va ca primul lucru pe care il faceti este sa il semnati pe spate. Asigurati-va ca, atunci cand calatoriti, cardul are semnatura pe spate. In cazul in care nu il semnati, asigurati-va ca aveti la dumneavoastra un act de identitate atunci cand il folositi.
6. Daca ati facut rezervare la hotel cu cardul, verificati la plecare daca a fost blocata de catre hotel o garantie, cu ce suma si pe ce perioada.
7. Este bine ca, de fiecare data cand utilizati cardul, sa va asigurati ca aveti alaturi si un act de identitate care sa dovedeasca ca sunteti posesorul cardului. Verificati daca exista limitari la retragerea de numerar (limita zilnica sau de alta natura).
8. Nu notati codul PIN pe card. In cazul in care veti pierde cardul sau va va fi furat si nu ati apucat sa solicitati in timp util blocarea acestuia, persoana care a intrat in posesia cardului va va putea accesa contul fara a intampina nicio dificultate.
9. Atunci cand doriti sa retrageti numerar de la un ATM, asigurati-va ca:
- ATM-ul este instalat in perimetrul unei banci, in apropierea acesteia, in incinta unei institutii/companii sau intr-o zona publica cu trafic.
- ATM-ul nu are montate alte dispozitive care sa va atraga atentia, in special in zona in care introduceti cardul.
- Persoanele straine se afla la o distanta care sa nu le permita retinerea codului PIN introdus.
10. In cazul in care doriti sa faceti rezervari la hotel sau inchirieri de masini, cardul este un instrument absolut necesar, majoritatea acestor furnizori solicitand plata printr-un card de credit. In cazul in care nu aveti un card de credit sau de debit, companiile care inchiriaza masini sau receptia hotelului va pot cere sa lasati o anumita garantie in bani lichizi, caz in care este indicat sa intrebati ce suma si pe ce perioada va fi retinuta aceasta, astfel incat sa nu riscati sa ramaneti fara bani pe perioada calatoriei.
Sunati la:
*2000 - numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie mobila din Romania
004 021 306 3007 - numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din Romania si din strainatate
In cazul furtului, solicitati rapid blocarea cardului sunand la:
*2000 - numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie mobila din Romania
004 021 306 3007 - numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din Romania si din strainatate
*2000 – numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie mobila din Romania.
004 021 306 3007 – numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din Romania si din strainatate.
Va rugam sa sunati de urgenta la 004 021 306 3007.
Mergeti in orice agentie Raiffeisen Bank si completati formularul.
Aici gasesti paginile pe care le-ai salvat pentru consultare ulterioara.
Pentru a adauga o pagina in lista, da click pe panglica "Salveaza" din partea de sus a paginii respective.
Aici vezi paginile pe care le-ai vizitat recent.