Skip to main content
Colectare facturi in cont

Colectare facturi în cont

Administrează eficient încasările prin reconcilierea automată în contabilitate a sumelor plătite prin multiple canale de către clienții tai!

Totul despre colectare facturi în cont:

Descriere

Serviciu bancar de colectare facturi care permite gestionarea eficientă și centralizată a încasărilor într-unul sau mai multe conturi colectoare.

Funcționalități operaționale

Operațiuni efectuate: încasări ce sunt transferate la sfârșitul zilei în contul curent indicat de beneficiar (companie client Raiffeisen Bank).Reconciliere automată contabilă: în baza fișierului electronic pus la dispoziție de către Raiffeisen Bank, în ziua lucrătoare următoare efectuării tranzacțiilor.Modalități de încasare facturi: prin virament bancar, utilizând internet banking Raiffeisen Online sau prin ordin de plată.

Alege o metoda eficientă de încasări pentru compania ta.

Dacă ai o afacere cu clienți localizați în toată țara și ai de realizat foarte multe încasări prin multiple canale, cu serviciul de colectare facturi oferit de Raiffeisen Bank, îți poți administra și reconcilia încasările, în mod electronic. Astfel, eviți prelucrarea excesivă a informațiilor prin recepția unui fișier unic ce conține detaliile încasărilor și transferul în contul curent al firmei a unei singure sume globale.

Cum poți achiziționa serviciul?

Simplu, suntem aici pentru tine!

Dacă ești interesat de acest serviciu, vino în cea mai apropiată agenție Raiffeisen Bank unde vei fi consiliat de specialiștii noștri.

Criterii de eligibilitate

Clienți persoane juridice Raiffeisen Bank cu cifra de afaceri până la 5 milioane EUR.

Avantaje pentru afacerea ta

Flux rapid al lichidităților Ai asigurată creditarea conturilor în timp real și transferarea automată a soldului la sfârșitul zilei, din contul colector în contul curent principal al afacerii tale.
Costuri reduse și riscuri eliminate Beneficiezi de reducerea costurilor de gestionare și monitorizare a încasărilor, precum și de diminuarea riscurilor de operare, prin centralizarea informațiilor cu privire la detaliile încasărilor primite indiferent de canalul încasării, într-un singur fișier electronic transmis de bancă.
Opțiuni multiple pentru încasări Beneficiezi de multiple opțiuni și canale pentru încasarea facturilor.

Motive în plus ca să alegi Raiffeisen Bank

Multiple canale de colectare

Rețeaua de agenții cu acoperire națională Raiffeisen Bank, precum și sistemul online de Internet banking sau rețeaua de bancomate ATM și multifuncționale MFM, iți permit colectarea creanțelor indiferent de locația plătitorului, iar compania ta obține vizibilitate lărgită prin includerea în lista beneficiarilor ce trebuie selectați în cadrul efectuării operațiunilor de plată.

Dedicare și expertiză

Aducem în relația cu tine cunoștințele și experiența noastră în domeniul IMM. Pornind de la nevoile afacerii tale îți oferim produsele bancare cele mai potrivite pentru a-ți susține planurile de dezvoltare. Le poți accesa ușor prin rețeaua noastră de agenții și echipa de consultanți dedicați.