Skip to main content
Serviciul colectare facturi numerar

Serviciul Colectare Facturi - Numerar

Administrează-ți optim încasările de la clienți localizați în mai multe zone ale țării și folosește rapoartele generate de acest serviciu pentru o reconciliere rapidă a încasărilor în contabilitate.

Cum poți achiziționa serviciul?

Simplu, suntem aici pentru tine!

Dacă ești interesat de acest serviciu, vino în cea mai apropiată agenție Raiffeisen Bank unde vei fi asistat de specialiștii noștri.

Condiții de eligibilitate

Clienți persoane juridice Raiffeisen Bank cu cifra de afaceri până la 5 milioane Euro.

Totul despre serviciul colectare facturi:

Colectare Facturi - Numerar este un serviciu bancar pus la dispoziție pentru încasarea contravalorii în numerar a facturilor, prin scanarea automată a codului de bare, adresat persoanelor juridice emitente de facturi ce au de efectuat încasări de la un număr foarte mare de plătitori răspândiți la nivel național.

Cum funcționează serviciul

Ai la dispoziție un cont special, utilizat numai pentru încasările companiei tale.
Ți se transferă automat în contul curent al companiei tale suma încasărilor, la sfârșitul fiecărei zilei.
Ai acces la informațiile privind evidența încasărilor sub forma unui fișier electronic, structurat astfel încât datele conținute în acesta să permită reconcilierea automată în ziua lucrătoare următoare zilei în care au avut loc încasările.

Optimizează-ți încasările de numerar!

Dacă ai o companie emintentă de facturi și deții un portofoliu numeros de clienți localizați în mai multe zone de pe teritoriul României, serviciul Colectare Facturi - Numerar te ajută să iți administrezi în mod optim încasările de numerar de la aceștia. În plus, ai posibilitatea de a primi diferite tipuri de rapoarte pentru reconcilierea automată a facturilor și a încasărilor în contabilitatea firmei tale.

Avantaje pentru afacerea ta

Optimizarea traficului în casierii Cu serviciul Colectare Facturi - Numerar îți degrevezi casieriile firmei de aglomerație. Clienții tăi au la dispoziție pentru efectuarea plăților rețelele extinse deținute de Raiffeisen Bank (peste 500 puncte de încasare) și Poșta Română (peste 1000 puncte de încasare).
Operațiuni eficientizate Beneficiezi de reducerea erorilor operaționale având în vedere că acest serviciu bancar este unul automatizat datorită scanării codurilor de bare de pe facturile de plată.
Optimizarea fluxului de lichidități Dispui rapid de sumele încasate, acestea fiind transferate la sfârșitul zilei în contul curent al companiei tale.

Motive în plus ca să alegi Raiffeisen Bank

Acces facil la informații

Ai acces direct la informații actualizate legate de încasări cu ajutorul interfeței aplicației de internet banking Raiffeisen Online,prin intermediul căreia îți poți descărca zilnic fișierul cu evidența acestora pentru reconciliere automată.

Dedicare și expertiză

Aducem în relația cu tine cunoștințele și experiența noastră în domeniul IMM. Pornind de la nevoile afacerii tale îți oferim produsele bancare cele mai potrivite pentru a-ți susține planurile de dezvoltare. Le poți accesa ușor prin rețeaua noastră de agenții și echipa de consultanți dedicați.