Call Center
Operatorii nostri iti stau la dispozitie 24/7 la numarul unic de contact de pe teritoriul Romaniei *2000.
*2000Raiffeisen Bank iti pune la dispozitie o platforma de informare pentru dezvoltare manageriala in care vei regasi o serie de articole, studii de caz si exemple de bune practici in administrarea afacerilor.
ExpertizaStim ca orice dialog poate conduce spre ceva mai bun si orice sugestie poate fi valoroasa. Apreciem orice opinie drept un punct de plecare pentru a ne imbunatati serviciile si produsele. Tratam cu responsabilitate propunerile tale si investim permanent pentru a fi banca pe care o doresti.
Apreciem punctul tau de vedere si te asiguram ca feedback-ul primit de la clienti este foarte important pentru noi. In cazul in care intentionezi sa ne lasi o opinie sau sa depui o sesizare, indiferent de modul in care alegi sa comunici cu noi, vom prelua mesajul tau si-ti vom transmite concluziile noastre in cel mai scurt timp posibil.
Informatii privind rezolvarea sesizarilor primite de Raiffeisen Bank
Conform Reg. 9/2015 emis de ASF poti depune o petitie ce vizeaza activitatea pe piata de capital a entitatilor reglementate. Informatii petitii piata de capital
Pentru inregistrarea unei opinii, sugestii sau a unei sesizari / reclamatii online te rugam sa sa completezi formularul de mai jos si sa mentionezi cat mai multe detalii.
Operatorii nostri iti stau la dispozitie 24/7 la numarul unic de contact de pe teritoriul Romaniei *2000.
*2000Prin intermediul serviciului de internet banking, Raiffeisen Online, ne poti transmite mesaje securizate.
Internet banking, Raiffeisen OnlineTe asteptam in cea mai apropiata agentie pentru a gasi impreuna solutii, de multe ori, pe loc.
Cauta o agentie
Ne poti detalia situatia intampinata de tine intr-o scrisoare expediata la adresa: Raiffeisen Bank SA, Directia Dezvoltare Vanzari si Service, Adresa: Sky Tower, Calea Floreasca nr.246C, cod 014476, Bucuresti.
In acest caz, te rugam sa tii cont ca timpul de raspuns se va prelungi cu timpul aferent parcursului postal.
La formularea opiniei, te rugam sa ne pui la dispozitie:
Vei primi un SMS pe numarul de contact din evidentele bancii cu datele de inregistrare ale sesizarii, pentru acces rapid la stadiul acesteia.
Cu toate ca intentia noastra este sa iti raspundem cat mai repede posibil, sunt aspecte, in anumite situatii exceptionale (de exemplu corespondenta cu partenerii bancii, obtinerea unor documente arhivate, investigatii / operatiuni complexe etc.), care pot prelungi timpul necesar pentru verificari si remediere.
Astfel, termenul maxim in care iti putem oferi un raspuns pentru reclamatia ta este:
• 15 zile lucratoare, pentru reclamatiile referitoare la plati, cu posibilitatea de prelungire cu inca 20 de zile lucratoare pentru situatii exceptionale cum sunt cele enumerate mai sus;
• o luna, pentru reclamatiile referitoare la aspecte privind protectia datelor tale personale, cu posibilitatea de prelungire pana la 3 luni pentru situatii exceptionale,
• 30 de zile, pentru celelalte tipuri de reclamatii, cu posibilitatea de prelungire pana la 45 de zile pentru situatii exceptionale.
Daca analiza reclamatiei se prelungeste, te vom informa cu privire la acest aspect. Dupa finalizarea analizei aspectelor sesizate, iti vom prezenta concluziile noastre finale cu clarificari privind situatia semnalata si eventualele demersuri pentru remediere.
Banca Nationala a Romaniei (BNR) – Bucuresti, Strada Lipscani nr. 25, sector 3, cod postal 030031.
Te asteptam in cea mai apropiata agentie pentru a gasi impreuna solutii.
Operatorii nostri iti stau la dispozitie 24/7 la numarul unic de contact de pe teritoriul Romaniei *2000.
Consiliere specializata si operatiuni
*2000Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie mobila din Romania.
004 021 306 3007
Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din Romania si din strainatate.
Ana, operatorul virtual Raiffeisen Bank, va prelua solicitari 24/7.
Solicitarile referitoare la cardurile emise de Raiffeisen Bank si serviciile de Internet Banking vor fi preluate 24/7.
Aici gasesti paginile pe care le-ai salvat pentru consultare ulterioara.
Pentru a adauga o pagina in lista, da click pe panglica "Salveaza" din partea de sus a paginii respective.
Aici vezi paginile pe care le-ai vizitat recent.