In orice agentie Raiffeisen Bank
Vino cu formularele completate si semnate si cu documentele necesare, pentru a finaliza impreuna acest proces de actualizare. Vei semna olograf toate aceste documente.
Gaseste adresa celei mai apropiate Agentii Raiffeisen Bank.
Prin Serviciul Raiffeisen Online IMM
Poti transmite in format electronic documentele necesare procesului de actualizare, direct Responsabilului tau de Client, semnand cu o Semnatura electronica calificata valida, daca indeplinesti cumulativ conditiile:
(a) firma ta este rezidenta in Romania;
(b) este inregistrata la Oficiul National al Registrului Comertului;
(c) de la ultima actualizere de date facuta cu noi, nu au intervenit deloc modificari sau au fost efectuate doar modificarile acceptate de Banca.
Pasi necesari pentru a trimite solicitarea de actualizare prin Raiffeisen Online
1. Descarca si completeaza formularele, precum si Conditiile Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare pentru Persoane Juridice si Entitati fara persoanlitate juridica
2. Arhiveaza toate documentele si formularele intr-o singura arhiva format zip, pe care o vei denumi “KYC + denumirea firmei”
3. Intra in serviciului Raiffeisen Online in meniul principal “Incarcare fisiere suplimentare”, folosind orice user Operator/ Procesator/ Supervizor, urmand pasii:
a. incarci arhiva zip in sectiunea Selecteaza fisierul”;
b. completezi optiunea “Actualizare date” din lista derulanta a sectiunii “Categoria fisierului”;
c. completezi textul “KYC+denumirea firmei” in sectiunea “Motivul”;
d. completezi data incarcarii in sectiunea “Data”.
Cum vei semna digital
Toate documente vor fi semnate digital, cu semnatura electronica calificata detinuta de tine de la un furnizor de servicii de incredere calificat sau semnatura electronica pusa la dispozitie de Banca.
In cazul in care este necesara si actualizarea datelor tale, ca Reprezentant legal al clientului IMM, poti proceda astfel:
• daca esti client Raiffeisen, titular de cont persoana fizica, iti poti actualiza datele prin Call Center sau direct din Raiffeisen Smart Mobile.
• daca nu esti client persoana fizica al Raiffeisen Bank:
- te asteptam intr-o agentie
- poti folosi formularul Formular actualizare date reprezentant legal Client PJ Entitate F4; descarca-l, completeaza-l, apoi semneaza-l cu semnatura electronica calificata detinuta de tine de la un Furnizor de servicii de incredere calificat sau semnatura electronica pusa la dispozitie de Banca si transmite-l prin aplicatia Raiffeisen Online IMM impreuna cu celelalte documnete din arhiva format zip.
Banca isi rezerva dreptul de a solicita suplimentar si alte documente / formulare / informatii. Atunci cand intervine aceasta situatie, vei fi instiintat de Responsabilul tau de client