Carduri pierdute sau furate
Suna-ne de urgenta la *2000 sau +4 021 306 3007
Raiffeisen Bank iti pune la dispozitie o platforma de informare pentru dezvoltare manageriala in care vei regasi o serie de articole, studii de caz si exemple de bune practici in administrarea afacerilor.
ExpertizaIn contextul actual am luat decizia transmiterii cardurilor comerciale de debit sau de credit business, prin curier, la adresa de corespondenta sau, dupa caz, in lipsa acesteia, la adresa de domiciliu a utilizatorului de card. Masura luata este temporara. Detalii aici.
In cazul in care ti-ai pierdut cardul sau ti-a fost furat, va trebui sa ne apelezi cat mai urgent pentru a solicita blocarea acestuia.
*2000
Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie mobila din Romania.
004 021 306 3007
Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din Romania si din strainatate.
Ana, operatorul virtual Raiffeisen Bank, va oferi infromatii 24/7. Solicitarile referitoare la cardurile emise de Raiffeisen Bank si serviciile de Internet Banking vor fi preluate 24/7.
De asemenea, este util sa iti notezi numarul cardului. In cazul in care alegi sa ti notezi si codul tau PIN-ul, iti recomandam sa il pastrezi separat de numarul cardului si sa il faci inaccesibil altor persoane.
Poti achizitiona online bunurile dorite, in conditii de maxima siguranta, cu ajutorul serviciului “Comert Electronic 3-D Secure” dezvoltat de Visa International si MasterCard si pus la dispozitie de Raiffeisen Bank.
In cazul unei inrolari esuate sau pentru resetarea parolei de tranzactionare in cadrul seviciului “Comert Electronic 3-D Secure” apeleaza 021 3063007, numar cu tarif normal, disponibil 24/7.
Cea mai sigura masura de prevenire a unei posibile fraude este sa nu dai curs solicitarilor dintr-un mesaj suspicios si sa-l stergi imediat.
Daca insa ai raspuns deja unui mesaj de tip phising, iti recomandam sa ne contactezi urgent la numarul de telefon ( 40)21 306 5555 sau 021 3063007, numar cu tarif normal, apelabile 24/7 din orice retea, din tara si din strainatate, pentru a-ti comunica masurile ce se impun pentru evitarea oricarui risc.
In cazul in care sesizarea se face sub forma unui e-mail, te rugam sa ne trimiti la adresa online@raiffeisen.ro mesajul suspect in forma unui atasament, pentru a se putea vizualiza si header-ul acestuia. Avem in istoric sesizari privind astfel de mesaje atat de la clientii Raiffeisen Bank, cat si de la persoane care nu sunt clienti ai bancii.
Suna-ne de urgenta la *2000 sau +4 021 306 3007
Pentru activarea serviciului 3-D Secure, apeleaza Romcard, la (40)21 402 0029.
Raporteaza-ne o frauda la (40)21 306 5556 sau la adresa de email:online@raiffeisen.ro.
Consiliere specializata si operatiuni
*2000Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie mobila din Romania.
004 021 306 3007
Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din Romania si din strainatate.
Ana, operatorul virtual Raiffeisen Bank, va prelua solicitari 24/7.
Solicitarile referitoare la cardurile emise de Raiffeisen Bank si serviciile de Internet Banking vor fi preluate 24/7.
Aici gasesti paginile pe care le-ai salvat pentru consultare ulterioara.
Pentru a adauga o pagina in lista, da click pe panglica "Salveaza" din partea de sus a paginii respective.
Aici vezi paginile pe care le-ai vizitat recent.