Skip to main content
tranzactii online in siguranta

Tranzacții bancare online în siguranță

  • Folosește o parolă puternică și unică pentru fiecare cont bancar online.
  • Nu accesa conturile tale bancare de pe dispozitive publice.
  • Fii atent la e-mailurile și mesajele text suspecte.
  • Raportează imediat orice activitate suspectă bancii tale.

Raiffeisen Bank te ajută să faci operațiuni bancare online în siguranță!

Pași de autentificare pentru acces în maximă securitate

Serviciul de internet banking, Raiffeisen Online, încorporează cele mai moderne și mai sigure tehnologii anti-fraudă. Pașii de autentificare și de autorizare sunt securizati prin utilizarea unor dispozitive hardware (token), personalizate pentru fiecare client. Acestea generează coduri de securitate pentru validarea autentificarii în aplicație sau autorizarea tranzacțiilor.Autentificarea și autorizarea se realizează pe baza parolelor unice generate de aplicație și de token la fiecare logare, respectiv la semnarea tranzacțiilor. Pentru fiecare operațiune de autentificare și autorizare este necesar să introduci codul PIN.Transmiterea informațiilor între Raiffeisen Bank și utilizatorii serviciului de internet banking, Raiffeisen Online se face în mod criptat, utilizând protocolul securizat SSL 128 biți.

Ca o măsură suplimentară de siguranță, sistemul se va deconecta automat după 15 minute de inactivitate.

Token de ultima generație

Token-urile utilizate sunt de ultima generație și separă domeniile de autentificare și autorizare în procese distincte, pentru o securitate maximă. Pentru autentificarea ta în aplicație, token-ul utilizează o funcție de generare a unui cod unic de acces, bazat pe un cod generat de către aplicație și introdus de către ține în dispozitiv.​

Pentru autorizarea operațiunilor financiare, aplicația îți va genera un cod dinamic unic pe baza conturilor și sumelor tranzacționate, cod pe care îl vei introduce în token, iar acesta îți va genera un cod de semnare a tranzacției.

PIN securizat

PIN-ul reprezintă numărul personal de identificare ce îți va fi transmis înr-un plic sigilat, cu valabilitate până la prima logare. La prima utilizare a token-ului, este necesar să modifici codul PIN. Acesta este format, în mod obligatoriu, din 4 cifre și nu poate conține secvențe mai lungi de 2 cifre consecutive.

Asistență non-stop

Poți efectua tranzacții și în cursul noaptii sau în weekend, având astfel acces la informațiile private despre conturile firmei tale, oricând și de oriunde din lume. În plus, te poți baza pe suport telefonic non-stop la numărul 004021 306 55 55, număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din țară sau din străînătate.Nu uită, serviciul suport clienți pentru aplicația de Internet banking este la dispoziția ta 24/7!

Avertizare fraude Online

Una din cele mai răspândite metode de fraudare este de a direcționa în mod eronat utilizatorii aplicației să acceseze pagini malițioase care sunt asemănătoare la prima citire cu cele reale (de exemplu, adresa site-ului este scrisă eronat, fiind inversate discret câteva litere între ele: "raiffesienonline" în loc de "raiffeisenonline")

Pentru a minimiza riscul de a deveni victima unei fraude, soluțiile pe care le aveți sunt:

✔      instalarea unui program AntiVirus și actualizarea lui permanentă pe stația utilizată;

✔      actualizarea și menținerea sistemului de operare și activarea protecției de tip firewall;

✔      accesarea aplicatiei Raiffeisen Online numai de pe site-ul bancii https://www.raiffeisen.ro/ si urmand calea: buton galben "Internet banking" - zona Persoane juridice "Raiffeisen Online";

✔      odată verificată temeinic corectitudinea site-ului https://www.raiffeisenonline.ro/eBankingWeb/login, salvați-l că "Favorit" și accesați ulterior aplicația doar din zona de link-uri favorite;

✔  verificați întotdeauna scrierea adresei URL în mod corect https://www.raiffeisenonline.ro/eBankingWeb/login și re-verificați dacă aveți suspiciuni, fără a accesa aplicația urmărind diverse link-uri sau invitații.                                                         

NU continuați sesiunile de autentificare dacă se deschid ferestre de tip pop-up sau vi se trimit mesaje de așteptare în vederea autentificarii;

NU introduceți codul de autentificare de mai multe ori dacă vi se solicită, decât dacă sunteți sigur că ați întreprins ceva greșit în cursul autentificarii.

În sprijinul tău

Call center

Operatorii noștri stau la dispoziția ta la *2000 sau 004 021 306 3007

Rețea agenții

Oriunde te-ai afla, suntem aproape de tine. Vizitează-ne în cea mai apropiată agenție.