Call center
Operatorii nostri iti stau la dispozitie 24/7 la *2000 sau 004 021 306 3007.
Raiffeisen Bank iti pune la dispozitie o platforma de informare pentru dezvoltare manageriala in care vei regasi o serie de articole, studii de caz si exemple de bune practici in administrarea afacerilor.
ExpertizaAm pregatit informatii care sa te ajute sa intelegi mai bine modul de functionare al cardurilor business, precum si recomandari legate de utilizarea acestora in maxima siguranta.
Te afli in situatia in care cardul a fost blocat in bancomat? ATM-ul nu iti ofera suma ceruta? Ai pierdut cardul sau ti-a fost furat? Vrei sa te asiguri ca utilizezi cardul in siguranta maxima?
Ti-am pregatit un set de sfaturi utile pentru situatii speciale si care iti vor oferi siguranta atunci cand folosesti cardurile de business Raiffeisen Bank.
Pentru a folosi cardul tau cu tot ceea ce iti poate el oferi, precum si pentru a te asigura ca datele tale personale si de acces sunt in siguranta, este important sa urmezi cateva recomandari de utilizare:
1.Evita sa tii cardul aproape de surse magnetice puternice sau in vecinatatea imediata a telefonului, deoarece acesta s-ar putea deteriora.
2.Evita sa tii cardul aproape de surse de caldura puternice sau la soare. Fiind din plastic, se poate deforma.
3.Nu pune cardul pe suportul magnetic aflat de obicei langa casele de marcat din magazinele de imbracaminte (utilizat pentru scoaterea alarmelor de imbracaminte).
4.In momentul in care platesti cu un card, urmareste modul in care este utilizat de angajat si cum este trecut doar prin dispozitivul POS aflat la vedere. Atunci cand te afli la restaurant (in special cand calatoresti), este de preferat sa mentionezi ca vei plati cu cardul si sa il inmanezi pentru efectuarea platii doar atunci cand este adus dispozitivul POS mobil. In cazul in care nu este disponibil, urmareste modul in care este utilizat cardul.
5.In momentul in care ai primit cardul, asigura-te ca primul lucru pe care il faci este sa il semnezi pe spate, mai ales pentru situatiile in care calatoresti cu frecventa mare. In cazul in care nu il semnezi, asigura-te ca ai asupra ta un act de identitate atunci cand il folosesti.
6. In cazul in care doresti rezervari la hotel sau inchirieri de masini, cardul este un instrument absolut necesar, majoritatea solicitand plata printr-un card de credit. In cazul in care nu ai un card de credit sau de debit, companiile care inchiriaza masini sau receptia hotelului iti pot cere sa lasi o anumita garantie in bani lichizi, caz in care este indicat sa intrebi ce suma si pe ce perioada se retine, astfel incat sa nu risti sa ramai fara bani pe perioada calatoriei.Daca ai facut rezervare la hotel cu cardul, verifica la plecare daca a fost blocata de catre hotel o garantie, cu ce suma si pe ce perioada.
7.Este bine ca, de fiecare data cand utilizezi cardul, sa te asiguri ca ai alaturi si un act de identitate care sa dovedeasca ca esti posesorul cardului.
8. Verifica daca exista limitari la retragerea de numerar (limita zilnica sau de alta natura). De asemenea, cardul de cumparaturi permite retrageri lunare de maxim 40% din limita totala acordata de catre banca.
9.Atunci cand doresti sa retragi numerar de la un ATM, asigura-te ca:
1.Ce faci daca ti se blocheaza cardul in bancomat?
Nu te panica! Apeleaza gratuit serviciul Raiffeisen Direct *2000, 021 3063007 sau mergi in cea mai apropiata agentie Raiffeisen Bank pentru a sesiza retinerea cardului de catre bancomat.
2.Ce faci daca ti s-a furat cardul sau l-ai pierdut?
In cazul furtului, va trebui sa apelezi cat mai rapid serviciul gratuit Raiffeisen Direct *2000 sau 021 3063007 pentru a solicita blocarea cardului, sau poti merge intr-o agentie Raiffeisen Bank unde vei completa un formular pentru blocarea cardului vechi si reemiterea unui card nou.
*2000
Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie mobila din Romania.
004 021 306 3007
Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din Romania si din strainatate.
Raiffeisen Direct - Luni - vineri: 8:00 - 22:00; sambata: 9:00 - 17:30
Ana, operatorul virtual Raiffeisen Bank, va oferi infromatii 24/7. Solicitarile referitoare la cardurile emise de Raiffeisen Bank si serviciile de Internet Banking vor fi preluate 24/7.
1.Citeste cu atentie mesajele din rapoartele de activitate
Acestea pot contine informatii importante legate de contul tau, plati precedente, eventuale restante de plata precum si oferte speciale, puncte Multishop si puncte Vodafone obtinute.
2. Protejeaza PIN-ul
NU iti nota codul PIN pe card. In cazul in care vei pierde cardul sau iti va fi furat si nu soliciti in timp util blocarea acestuia, persoana care a intrat in posesia cardului iti va putea accesa contul fara a intampina nicio dificultate! Daca vrei totusi sa notezi codul PIN asigura-te ca nu tii codul in acelasi loc cu cardul de credit.
3. Consulta periodic site-ul Raiffeisen Bank pentru informatii legate de cardul tau.
4. Apeleaza numerele de telefon suport
Apeleaza *2000 sau 021 3063007 daca ai nevoie de orice fel de informatie. De asemenea, poti gasi pe spatele cardului tau numarul de telefon de care ai nevoie in orice situatie legata de plati, contul tau, rambursari, servicii atasate, asigurari, etc.
*2000
Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie mobila din Romania.
004 021 306 3007
Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din Romania si din strainatate.
Raiffeisen Direct - Luni - vineri: 8:00 - 22:00; sambata: 9:00 - 17:30
Ana, operatorul virtual Raiffeisen Bank, va oferi infromatii 24/7. Solicitarile referitoare la cardurile emise de Raiffeisen Bank si serviciile de Internet Banking vor fi preluate 24/7.
5. Ia in considerare situatiile limitative in cazul utilizarii bancomatelor:
Operatorii nostri iti stau la dispozitie 24/7 la *2000 sau 004 021 306 3007.
Vino in orice agentie Raiffeisen Bank si completeaza formularul “Cerere de inlocuire a cardului sau a codului PIN”.
Consiliere specializata si operatiuni
*2000Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie mobila din Romania.
004 021 306 3007
Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din Romania si din strainatate.
Ana, operatorul virtual Raiffeisen Bank, va prelua solicitari 24/7.
Solicitarile referitoare la cardurile emise de Raiffeisen Bank si serviciile de Internet Banking vor fi preluate 24/7.
Aici gasesti paginile pe care le-ai salvat pentru consultare ulterioara.
Pentru a adauga o pagina in lista, da click pe panglica "Salveaza" din partea de sus a paginii respective.
Aici vezi paginile pe care le-ai vizitat recent.