Afla cum sustii dezvoltarea afacerii tale?
Daca ai decis ca afacerea ta are nevoie de o solutie CRM, afla cum poti planifica si resursele interne ale companiei.
Raiffeisen Bank iti pune la dispozitie o platforma de informare pentru dezvoltare manageriala in care vei regasi o serie de articole, studii de caz si exemple de bune practici in administrarea afacerilor.
Expertiza
Compania pe care o conduci s-a dezvoltat, activitatea si numarul
de clienti a crescut, ai mai multe informatii, dar si mai multe
relatii de administrat. Zi de zi fiecare dintre noi folosim
telefonul laptopul si internetul pentru a mentine legatura cu
clientii, stocand neorganizat informatii disparate (e-mail, baza de
date, agenda etc.), in mai multe locuri si pe mai multe
dispozitive.
Aceasta modalitate de lucru functioneaza daca detii o afacere de
dimensiuni reduse. Dupa un anumit punct insa, pot aparea probleme
din cauza fragmentarii informatiei si a numarului marit de persoane
ce au nevoie de aceasta.
Atunci cand vrei sa gestionezi mai bine relatia cu partenerii tai de afaceri, solutia poate fi implementarea unui software de tip CRM. Asa cum o sugereaza si numele (Customer Relationship Management), solutiile CRM au fost dezvoltate initial pentru a sustine si dezvolta relatiile cu clientii. In timp, insa, acestea au devenit tot mai complexe, integrand functii care permit nu doar gestionarea contactelor, ci si a vanzarilor, marketingului, punctelor de vanzare si alte aspecte ale managementului operational, printr-o singura interfata.
Avantajele utilizarii CRM sunt legate tocmai de faptul ca poate integra automat informatiile din diferite surse (contabilitate, vanzari, marketing si PR) fara efort suplimentar din partea utilizatorilor, oferind companiei pe care o administrezi, posibilitatea de a gestiona eficient procesul de vanzare, in toate etapele, de la prospectare, abordare, ofertare, negociere, contractare, vanzare etc.
Transforma oportunitatile in vanzari
Concret, un sistem CRM poate ajuta o echipa de vanzari sa transforme mai multe oportunitati in contracte, inclusiv prin dezvoltarea unor solutii personalizate pentru fiecare tip de afacere.
Daca vrei sa stii ce solutie CRM se potriveste afacerii tale, este bine ca inainte de achizitie sa analizezi urmatoarele aspecte:
Expertii recomanda ca aplicatia sa poata fi accesata de pe mobil si tableta si sa asigure siguranta datelor si, de asemenea, corelarea cu emailul trebuie sa se faca automat. Asa poti sa planifici, sa desfasori si sa monitorizezi mai bine activitatea de vanzari, economisind timp si bani pentru afacerea ta. Vei avea o imagine completa asupra clientilor si potentialilor clienti, vei scadea riscul de a-i pierde din cauza fragmentarii, campaniile de marketing de ofertare vor fi mai usor de organizat, iar includerea in aplicatie a potentialilor clienti va deschide noi oportunitati.
Totusi, nu trebuie sa uiti ca ea nu este un raspuns miraculos la problemele de organizare ale firmei, ci, intai de toate, este un depozit de informatii. Pentru ca el sa devina util, este nevoie de colaborare stransa intre toate departamentele si de efort sustinut in etapa initiala de implementare.
Daca ai decis ca afacerea ta are nevoie de o solutie CRM, afla cum poti planifica si resursele interne ale companiei.
Descopera toate functionalitatile si economiseste timp si bani pentru afacerea ta cu Serviciile electronice.
Consiliere specializata si operatiuni
*2000Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie mobila din Romania.
004 021 306 3007
Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din Romania si din strainatate.
Ana, operatorul virtual Raiffeisen Bank, va prelua solicitari 24/7.
Solicitarile referitoare la cardurile emise de Raiffeisen Bank si serviciile de Internet Banking vor fi preluate 24/7.
Aici gasesti paginile pe care le-ai salvat pentru consultare ulterioara.
Pentru a adauga o pagina in lista, da click pe panglica "Salveaza" din partea de sus a paginii respective.
Aici vezi paginile pe care le-ai vizitat recent.