Skip to main content
Ana, asistent virtual

Raiffeisen Bank: Bună! Cu ce te pot ajuta astăzi?

Ana este consultantul tău virtual Raiffeisen Bank, disponibilă 24/7, atât la telefon, cât și în chatbot, care te ajuta să găsești răspunsurile pe care le cauți. 

Găsește răspunsuri

De exemplu, dacă vrei să știi cât mai ai de plată la cardul de cumpărături, poți să o întrebi pe Ana, iar ea îți va răspunde imediat. Tot Ana poate să-ți spună și alte lucruri interesante: cum activezi un card de credit, care este codul tau IBAN sau SWIFT, ultimele tale tranzacții cu cardul sau orice alt subiect te interesează.  

Dacă ai nevoie de ajutor cu blocarea cardului, Ana poate să te ajute și cu asta. Poți să-i spui în cuvinte simple și clare ce subiect te preocupă și ea îți va da informații utile și explicații simplificate, astfel încât să înțelegi mai bine. 

Ghid utilizare Telefon *2000

Descarcă ghid *2000 >

Ghid utilizare ChatBot

Ana, Consultant virtual Raiffeisen. 

Descarcă ghid ChatBot >

Cum să interacționezi mai ușor cu Ana

La telefon

Ana poate înțelege solicitările tale verbale pentru că funcționează pe baza unor cuvinte-cheie. Pentru o interacțiune cât mai ușoară, îți recomandăm următoarele:  

• nu purta alte conversații în paralel cu solicitările pe care i le adresezi Anei  

• răspunde clar și concis la întrebările de verificare, atât în scris, cât și telefonic  

• pregătește înainte de începerea conversației telefonice informațiile necesare pentru autentificare  

De exemplu, dacă vrei să afli informații despre dobânda creditului de nevoi personale Flexicredit, tastează doar cuvintele cheie, precum „dobândă Flexicredit”. Dacă ai nevoie să afli soldul cardului tău de debit, exprimă solicitarea în câteva cuvinte clare, de tipul „disponibil card debit”, „sold card pensie” etc . Sau, dacă ai nevoie de un extras pentru contul curent, poți utiliza cuvinte relevante precum „ultimele tranzacții cont curent”, „ultimele operațiuni cont curent” etc.    

Pe site, direct în chatbot 

Chatbot-ul Ana te poate ajuta cu foarte multe informații, trebuie doar să o ajuți puțin:  

  • formulează întrebările complet (cu subiect și predicat)  
  • folosește cuvinte cheie legate de informațiile de care ai nevoie  
  • scrie fără abrevieri și prescurtări;  
  • menționează clar produsul pentru care vrei să afli informații (flexicredit, card de credit, card de debit etc.)  
  • adresează întrebarea într-o singura frază  
  • atunci când Ana nu iți oferă răspunsul din prima, încearcă să reformulezi întrebarea  
  • nu te descuraja dacă Ana nu știe deocamdată să răspundă la întrebarea ta, data viitoare va fi mai pregătită  
  • atunci când Ana nu reușește să-ți ofere un răspuns după 5 solicitări consecutive, vei fi transferat către unul dintre colegii noștri din Call Center în timpul programului de lucru, de luni până vineri, intre orele 08:00-22:00. Vei fi informat de momentul trasferului direct în fereastra de chat. 

 

Dă-i feedback Anei

Ana este dornică să învețe lucruri noi în fiecare zi și o poți ajuta cu feedback pentru modul în care a răspuns solicitărilor tale.

Avantajele tale

Afli rapid și ușor ce ai nevoie

Ana, consultantul virtual, răspunde imediat, 24/7 pe chatbot sau IVR. Pe chatbot poți află informații generale pentru care nu ai nevoie de autentificare. Iar dacă suni la *2000 sau +04021 3063002 Ana te poate ajută cu detalii personalizate prin autentificare, oferind ultimele 4 cifre dintr-un card activ și/sau CNP-ul tău.

E foarte simplu

• Pe chatbot afli răspunsuri la întrebările tale despre produsele și serviciile Raiffeisen Bank.

• Iar, telefonic, informații despre cardurile tale, în deplină siguranță, în urma autentificării în baza cardului bancar și a CNP-ului.

Răspunsuri rapide

Dacă vrei să știi cât mai ai de plată la cardul de cumpărături, poți să o întrebi pe Ana, iar ea îți va răspunde imediat. Tot Ana poate să-ți spună: cum activezi un card de credit, care este codul tău IBAN sau SWIFT, ultimele tale tranzacții cu cardul etc.

Soluții rapide

Dacă ai nevoie de ajutor cu blocarea cardului, Ana poate să te ajute și cu asta. Poți să-i spui în cuvinte simple și clare ce subiect te preocupă și ea îți va da informații utile și explicații simplificate, astfel încât să înțelegi mai bine. 

Smart Mobile înseamnă smart banking

În momentele în care iți este mai ușor să ai o discuție pentru a găsi răspunsuri, Ana este aici pentru tine. Poți verifica rapid informațiile despre sold, tranzacții, extrase de cont, IBAN, blocarea cardului și multe altele, pe mobil. Ai acces 24/7 la conturile tale direct în aplicația Smart Mobile! 

Ana, consultantul tău virtual de pe chatbot sau de la *2000

Smart Mobile înseamnă smart banking

În momentele în care iți este mai ușor să ai o discuție pentru a găsi răspunsuri, Ana este aici pentru tine. Dar nu uita că poți verifica din mers informațiile despre sold, tranzacții, extrase de cont, IBAN, blocarea cardului și multe altele, de pe mobil.

Ai acces 24/7 la conturile tale direct în aplicația Smart Mobile! 

Informațiile tale confidențiale sunt în siguranță.

Ana îți va da răspunsurile de care ai nevoie abia după ce treci prin procesul de autentificare. Dacă soliciți telefonic informații despre cardurile tale sau deblocarea unui cont online, va trebui să te autentifici cu ajutorul ultimelor 4 cifre dintr-un card activ și/sau CNP-ul tău. 

Motive în plus ca să alegi Raiffeisen Bank

Banking smart, rapid și sigur.
Alătură-te și tu celor peste 1.000.000 de clienți digitali care folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online.

Suntem aici pentru tine, 24/7
Noapte sau weekend, nu contează, poți face operațiuni bancare oricând. Iar dacă ai nevoie și de alte informații bancare poți apela *2000.