Poti lua legatura cu Ana accesand chatbot-ul de pe site sau printr-un apel la *2000
Cum te autentifici
Daca soliciti telefonic informatii despre cardurile tale sau deblocarea userilor online, va trebui sa te autentifici cu ajutorul ultimelor 4 cifre dintr-un card activ si al CNP-ului sau pe baza amprentei vocale. Poti activa autentificarea prin amprenta vocala cu ajutorul unui coleg din Call Center.
Cum sa interactionezi mai usor cu Ana
La telefon
Consultantul virtual Ana poate intelege solicitarile tale pentru ca functioneaza pe baza unor cuvinte-cheie. Pentru o interactiune cat mai simpla, iti recomandam urmatoarele:
● nu purta alte conversatii in paralel cu solicitarile pe care i le adresezi Anei
● raspunde clar si concis la intrebarile de verificare, atat in scris, cat si telefonic
● pregateste inainte de inceperea conversatiei telefonice informatiile necesare pentru autentificare
De exemplu, daca vrei sa afli informatii despre dobanda creditului de nevoi personale Flexicredit, tasteaza doar cuvintele cheie, precum „dobanda Flexicredit”. Daca ai nevoie sa afli soldul cardului tau de debit, exprima solicitarea in cateva cuvinte clare, de tipul „disponibil card debit”, „sold card pensie” etc . Sau, daca ai nevoie de un mini-extras pentru contul curent, poti utiliza cuvinte relevante precum „ultimele tranzactii cont curent”, „ultimele operatiuni cont curent” etc.
Pe site, direct in chatbot
Chatbot-ul Ana te poate ajuta cu foarte multe informatii, trebuie doar sa o ajuti cu cate ceva:
● formuleaza intrebarile complet (cu subiect si predicat)
● foloseste cuvinte cheie legate de informatiile de care ai nevoie
● scrie fara abrevieri si prescurtari;
● nu te descuraja daca Ana nu stie deocamdata sa raspunda la intrebarea ta, data viitoare va fi mai pregatita
● daca Ana nu reuseste sa-ti ofere un raspuns dupa 5 solicitari consecutive, vei fi transferat, catre unul dintre colegii nostri din Call Center, in timpul programului de lucru, de luni pana vineri, intre orele 08:00-22:00. Vei fi informat de momentul trasferului direct in fereastra de chat.
● mentioneaza clar produsul pentru care vrei sa afli informatii (flexicredit, card de credit, card de debit, card de salariu,etc..)
● adreseaza intrebarea intr-o singura fraza
● nu folosi informatii confidentiale in intrebarile adresate (CNP / nr. Contract / etc.)
● atunci cand Ana nu iti ofera raspunsul din prima, incearca sa reformulezi intrebarea