Skip to main content

Despre accesul în Business Lounge cu cardul Visa Raiffeisen

Unde ne găsești lounge-urile?

Aeroportul Internaţional Henri Coandă, Bucureşti-Otopeni

  • Business Lounge Dacia (anterior numit “Business Lounge Tarom”) – situat în Terminalul Plecări Internaționale la etajul 2, deasupra porții 3 
  • Business Lounge Satelit – situat în Terminalul Plecări Internaționale la etajul 2, deasupra porții.

Vienna International Airport

  • Vienna Lounge – situat în Terminalul 2, imediat după controlul de securitate, la etajul 2 
  • Sky Lounge – situat în Terminalul 3, imediat după controlul de securitate, la etajul 2.

Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj-Napoca

Business Lounge – etajul 1.

Aeroportul Internațional Traian Vuia Timișoara

  • Business Lounge Domestic – situat in Terminalul Plecări, zboruri interne, la etajul 1
  • Business Lounge Internațional – situat în Terminalul Plecări, zboruri internaționale, la etajul 1.

Cum intri?

Identifici lounge-ul la care vrei să ajungi.

Îți lași bagajul la check-in (dacă ai), treci de controlul de securitate și mergi spre locația lounge-ului.

Prezinți cardul și biletul de îmbarcare.

La intrare, prezinți cardul Visa Raiffeisen (fizic sau în wallet) și menționezi că vrei să folosești una dintre intrările disponibile din partea Visa. Urmezi instrucțiunile ofițerului de la lounge (de obicei se cere prezentarea cardului la POS și, posibil, biletul de îmbarcare).

Te bucuri de beneficiile lounge-ului

apă, sucuri răcoritoare, snacks, spațiu de relaxare, Wi-Fi.

Acces în peste 1400 lounge-uri prin aplicația LoungeKey

Doar cu cardurile Signature sau Infinite

Creează-ți cont în aplicația LoungeKey


Descarcă aplicația LoungeKey, completează informațiile cerute și înregistrează-ți cardul.

În aplicație poți vedea:

  • Câte intrări ți-au rămas
  • Care sunt aeroporturile care au lounge-uri incluse în program
  • Cum ajungi la lounge-urile respective
  • Află mai multe pe site-ul oficial LoungeKey

Descarcă aplicația LoungeKey

Întrebări frecvente (FAQ)

Accesul poate fi refuzat din diverse motive: probleme tehnice, capacitate maximă atinsă, numărul de intrări deja utilizate, condițiile de eligibilitate neîndeplinite.

Cardul nu este transmisibil. Doar titularul poate folosi beneficiul, prezentând și biletul de îmbarcare. Dacă deții mai multe carduri cu acest beneficiu, ele nu pot fi folosite simultan pentru a oferi acces gratuit mai multor invitați.

Da, fiecare card are propriul set de intrări, contorizate separat.

Nu. Doar deținătorul cardului poate beneficia de acces.

Da, se aplică aceleași reguli și pentru cardurile suplimentare.

Intrările în lounge sunt valabile pe perioada 1 ianuarie – 31 decembrie ale unui an; intrările pentru Debit Gold, Credit și Debit Platinum se resetează anual.

Poți folosi toate intrarile tale in oricare Lounge.

Intrările neutilizate pe parcursul perioadei menționate nu pot fi reportate.