Informatii pentru persoane juridice
• Informare IMM OUG37/ 2020
Pe baza noutatilor legislative si a masurilor adoptate in aceasta perioada, dorim sa raspundem cat mai clar solicitarilor companiei tale legate de OUG37/ 2020, privind acordarea unor facilitati pentru creditele in derulare.
Iti oferim aici informatii detaliate si un formular pentru inaintarea solicitarii de catre reprezentantul legal.
Dupa ce te informezi, ne poti transmite solicitarea de suspendare conform OUG 37/2020, astfel:
- Apeland responsabilul de clientela dedicat, acelasi care se ocupa de solicitarile tale curente;
- Transmitand formularul completat si semnat pe email la adresa centrala@raiffeisen.ro
- Apeland serviciul Call Center la numarul de contact: 004 021 306 3007 (numar cu tarif normal, apelabil din orice retea, din Romania si din strainatate)
Iti reamintim ca poti accesa pentru compania ta facilitatile oferite de OUG37/2020 tinand cont de urmatoarele conditii principale:
- Compania detine credite care nu au ajuns la maturitate si pentru care nu a fost declarata scadenta anticipata de catre banca anterior intrarii in vigoare a ordonantei mentionate;
- Creditele in cauza nu au inregistrat restante la data instituirii starii de urgenta pe teritoriul Romaniei (este acceptata plata acestor restante, daca exista, pana la data suspendarii obligatiei de plata);
- Masurile din OUG37/2020 se acorda exclusive companiilor ale caror venituri au fost afectate total sau partial de situatia generala grava generate de pandemia COVID-19 (conform mentiunilor din normele de aplicare);
- Poti solicita aplicarea acestor masuri in maxim 45 de zile de la intrarea in vigoare a OUG37/2020;
- Compania ta poate beneficia de suspendarea obligatiilor de plata (rate, dobanzi si comisioane) pentru o perioada cuprinsa intre o luna si noua luni de zile, dar nu mai mult de 31 decembrie 2020.
- Poti solicita aplicarea acestor masuri pana la 15 iunie 2020
Raiffeisen Bank este partener al Programului IMM Invest Romania care permite IMM-urilor afectate semnificativ de criza COVID-19 sa isi asigure lichiditatile pentru derularea activitatii curente sau pentru investitii, prin accesarea unuia sau a mai multor credite pentru realizarea de investitii si / sau unul sau mai multe credite / linii de credit pentru capital de lucru, garantate de catre FNGCIMM in numele si contul statului roman, prin Ministerul Finantelor Publice. Plafonul maxim de garantare alocat este de 15 miliarde lei. Gasiti aici informatii importante referitoare la inscrierea in Program si pasii de urmat.
• Alte informatii utile pentru compania ta in contextul pandemiei COVID-19
In calitate de reprezentant legal al unei persoane juridice, daca sunteti in carantina, auto-izolare sau alte situatii speciale si considerati ca veti avea probleme cu plata la timp a ratelor la credite, va rugam sa va adresati telefonic persoanei care gestioneza relatia cu compania dvs. (responsabilul dvs. de client sau director agentie) sau sa ne contactati la numarul de telefon 004 021 306 3007.
Colegii nostri din zonele de Corporate si IMM discuta cu clientii persoane juridice sa inteleaga care este situatia si sa gasim impreuna solutii pentru sustinerea activitatii acestora, cu prioritate a companiilor din industriile cele mai afectate pe termen scurt.
De asemenea, banca a luat decizia transmiterii cardurilor comerciale de debit sau de credit business, prin curier, la adresa de corespondenta sau, dupa caz, in lipsa acesteia, la adresa de domiciliu a utilizatorului de card. Masura luata este temporara. Detalii aici.
• Atentie la atacurile si fraudele Online, invata sa te feresti aici:
https://www.raiffeisen.ro/imm/in-sprijinul-tau/asistenta/securitate/tranzactii-bancare-online/