Apeleaza-ne
Operatorii nostri iti stau la dispozitie.
Te invitam sa consulti in continuare informatii utile despre Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 113/ 2009 privind serviciile de plata, precum si informatii despre aplicarea Legii nr. 288/2010 de modificare a OUG 50/ 2010.
Prin OUG nr.113/ 2009 privind serviciile de plata a fost transpusa in legislatia nationala Directiva Parlamentului European si a Consiliului nr. 2007/ 64. Scopul este de a crea cadrul legislativ armonizat in Spatiul Economic European in materie de cerinte prudentiale, de acces pe piata al unor noi prestatori de servicii de plata, de cerinte de informare, precum si in materie de drepturi si obligatii ale utilizatorilor si prestatorilor de servicii de plata. Au fost reglementate in legislatia noastra cerintele legale privind regimul de transparenta si informare a clientilor si regimul drepturilor si obligatiilor utilizatorilor si prestatorilor de servicii de plata.
Serviciile si produsele bancare ale Raiffeisen Bank sunt aliniate acestor reguli, fapt ce a determinat modificarea documentatiei contractuale existente pana in acel moment. Astfel, toate aceste modificari se regasesc in "Conditiile Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare"; au fost, de asemenea, modificate si completate si contractele specifice serviciilor de plata oferite de Raiffeisen Bank (Internet Banking, Phone Banking, Direct Debit, FixPay, Debitare Directa Interbancara, MyBanking, SmartTel, contul curent, cardul de debit si de credit, MultiCash), pentru clientii care detin aceste servicii.
Te invitam sa te prezinti in orice agentie Raiffeisen Bank pentru a semna Conditiile Generale de Derulare a Operatiunilor Bancare. Poti, de asemenea, sa consulti aceste documente aici sau in orice agentie a bancii.
Conform prevederilor legislative, ai dreptul de a primi gratuit, o data pe luna, un extras de cont in legatura cu operatiunile de plata lunare derulate, fie pe suport hartie, fie intr-o alta modalitate pusa la dispozitie de catre banca.
In cadrul proiectelor Raiffeisen Bank de responsabilizare a clientilor nostri cu privire la impactul activitatilor umane asupra mediului inconjurator, recomandarea noastra este sa optezi pentru metodele alternative de comunicare a extrasului de cont cum ar fi, de exemplu, serviciul de internet banking.
Sta in puterea noastra sa fim responsabili si sa reusim impreuna sa protejam natura!
Operatorii nostri iti stau la dispozitie.
Te asteptam in cea mai apropiata agentie.
Vrei sa vorbesti cu cineva din Call Center? Ii gasesti pe colegii nostri specialisti aici
Luni - vineri 8:00 - 22:00
Sambata 9:00 - 17:30
*2000
Numar cu tarif normal, apelabil in orice retea mobila din Romania
Numar cu tarif normal, apelabil din orice retea din Romania sau din strainatate
Aici gasesti paginile pe care le-ai salvat pentru consultare ulterioara.
Pentru a adauga o pagina in lista, da click pe panglica "Salveaza" din partea de sus a paginii respective.
Aici vezi paginile pe care le-ai vizitat recent.