Skip to main content
Campanie plantare puieti Smart Market

Raiffeisen Bank România continuă campaniile de plantare din Smart Market

 Încă 5000 de puieți plantați cu sprijinul clienților.


  • Comunicate de presă

București, 12 noiembrie. Raiffeisen Bank, prima bancă din România care a inițiat o soluție de calcul a amprentei de carbon în aplicația sa de loializare Smart Market, continuă campaniile de plantare realizate cu sprijinul clienților.

Timp de un an, utilizatorii Smart Market au avut posibilitatea de a dona punctele obținute în aplicația Smart Market pentru plantarea unuia sau mai multor puieți, iar Raiffeisen Bank a decis să dubleze numărul punctelor și implicit al puieților plantați.

Astfel, după sesiunea de anul trecut, în care voluntarii Raiffeisen Smart Market au plantat 1 ha de pădure în localitatea Putineiu, jud. Giurgiu, campania a continuat și în 2024 cu încă 5000 de puieți plantați, de această dată în Petrăchioaia, jud. Ilfov.

“Ne bucurăm nespus să vedem succesul de care se bucură aplicația Smart Market, care, la doar 2 ani și jumătate de la lansare, are peste 940.000 de utilizatori persoane fizice și peste 150 de comercianți. Vom continua să plantăm și în anii viitori și să dezvoltăm campanii potrivite pentru nevoile clienților noștri, care să ajute în același timp la gestionarea impactului pe care îl au asupra mediului”, a declarat Cătălin Chirieac, Director Executiv Achiziție și Engage Clienți Persoane Fizice, Raiffeisen Bank România.

Campania este realizată în colaborare cu Asociația Pădurea Copiilor care are misiunea de a crește păduri în 100 de comunități din zonele de sud ale țării până în 2035. Asociația este prezentă în 44 de comunități din sudul României, reușind să readucă la viață prin împădurire peste 212 ha de teren neproductiv, plantând peste 2 milioane de puieți cu ajutorul a peste 9.000 de voluntari.

“Pentru generațiile viitoare, fiecare puiet plantat astăzi reprezintă o promisiune pentru un viitor mai verde. Implicarea inovatoare a companiilor în acțiunile de împădurire, precum cea a Raiffeisen Bank, demonstrează că sectorul privat poate fi un catalizator real al resurselor și schimbării în comunitate. Este remarcabil să vedem cum această poveste prinde rădăcini tot mai puternice în sudul României, transformând punct cu punct viziunea noastră comună în realitate", a declarat dr. Teodora-Alexandra Pălărie, Președinte, Asociația Pădurea Copiilor.


Despre Raiffeisen Bank România 

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. 

De mai bine de 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată, suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și nu în ultimul rând, artă și cultură. 

Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea “Banking 1:1", o modalitate interactivă de a simula configurarea  unui plan financiar pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată de echipa din România. www.raiffeisen.ro