Skip to main content

Raiffeisen Smart Market este Best Customer Loyalty Program

Titlul a fost acordat în cadrul Global Retail Banking Innovation Awards 2023, eveniment organizat în Singapore, la încheierea competiției care a atras înscrieri din întreaga lume.


  • Comunicate de presă

24.10.2023, București | Aplicația de loializare Smart Market, lansată de Raiffeisen Bank România în urmă cu mai bine de un an, primește titlul de Best Customer Loyalty Program la Global Retail Banking Innovation Awards 2023. Competiția a ajuns anul acesta la cea de-a șasea ediție și este organizată de publicația internațională The Digital Banker, specializată în știri, analize și cercetări din sectorul finanțelor globale. 

Competiția Global Retail Banking Innovation Awards, deschisă instituțiilor financiare din întreaga lume, recompensează companiile care se remarcă prin modul în care reușesc să pună inovația și tehnologia în slujba creării celor mai bune produse, servicii și experiențe pentru clienți, ridicând ștacheta și redefinind excelența în sfera serviciilor financiare. La ediția de anul acesta, proiectele înscrise au fost analizate de un juriu alcătuit din experți ai mai multor companii de consultanță, printre care KPMG, EY, PwC, Deloitte, Forrester. 
Lansată în iulie 2022, aplicația Smart Market a fost dezvoltată de Raiffeisen Bank România, cu sprijinul Collinson Group și Finshape. Smart Market este prima aplicație bancară din România care le oferă clienților atât discount-uri, cât și premii de la brandurile partenere: cashback pentru plățile cu cardul Raiffeisen, puncte de loialitate, oferte la produse bancare și premii. 

Aplicația Smart Market a ajuns, în prezent, la peste 570.000 de utilizatori recompensați cu cashback și discount-uri de la peste 110 comercianți parteneri, plasându-se, astfel, în topul aplicațiilor de loializare pe piața financiară din România. 

Prin acest nou canal digital de promovare a serviciilor și produselor Raiffeisen Bank România, clienții persoane fizice au achiziționat anul acesta peste 17.000 de produse de creditare, de economisire și asigurări, pentru care au fost recompensați, putând astfel să economisească și să obțină mai multe de la banii lor. 

Prin recompensele și valoarea adăugată adusă, aplicația s-a clasat pe locul 2 din punct de vedere al NPS-ului în categoria programelor de loializare existente în piața locală, atingând un rating de +4.8 în App Store și Play Store. 

”Raiffeisen Smart Market este un ecosistem complex de loializare, iar acest premiu internațional ne onorează și ne validează eforturile de până acum. Următorul pas este să facem aplicația și mai interactivă, ceea ce va avea un impact și mai mare atât în loializare și monetizare, cât și în creșterea satisfacției clienților noștri”. – Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail, Raiffeisen Bank România. 

Raiffeisen Smart Market include o soluție unică pe piața din România – Calculatorul Amprentei de Carbon, care le permite clienților digitali ai băncii să-și măsoare impactul tranzacțiilor asupra mediului. Totodată, aplicația include și secțiunea ”Grijă pentru Mediu”, creată cu scopul de susține clienții să își conștientizeze impactul pe care îl au asupra mediului. Astfel, în funcție de tranzacțiile pe care le fac își pot determina amprenta de carbon și pot lua decizii sustenabile pentru o reduce sau compensa, fie prin achiziția de produse sau servicii sustenabile, fie prin posibilitatea de a dona punctele acumulate în Smart Market pentru plantarea de copaci. În doar 2 luni de la lansarea acestei secțiuni, au fost activate peste 2.000 campanii sustenabile și au fost donate puncte pentru plantarea a aproape 1.000 de copaci.  

Despre Raiffeisen Bank România
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind aproximativ 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.919 de angajați în 291 de unități, 1.124 ATM&MFM și 27.760 POS-uri.  
www.raiffeisen.ro