Skip to main content

Novak Djokovic apare pentru prima data intr-o campanie de imagine a grupului RBI

Campania se desfasoara in perioada premergatoare French Open, dar este legata si de cea de-a 34-a aniversare a lui Djokovic, sarbatorita pe 22 mai.


  • Comunicate de presă

Viena, 20 mai 2021  

Raiffeisen Bank International AG (RBI) a lansat astazi prima campanie de imagine cu noul ambasador al grupului, starul de tenis Novak Djokovic. Campania se desfasoara in perioada premergatoare French Open, dar este legata si de cea de-a 34-a aniversare a lui Djokovic, sarbatorita pe 22 mai.

Povestea spotului video se bazeaza pe un obicei obisnuit al jucatorilor de tenis: sa aleaga mingea potrivita pentru un serviciu puternic, ideal un as, iar numarul 1 din lumea tenisului dedica timp acestui proces. Acest obicei era legat de scenele cotidiene ale vietii private, cum ar fi selectarea unui tricou polo sau alegerea unui fruct dintr-un cos. „Cu aceasta poveste comunicam ca alegerea corecta este esentiala si o legam de ambitia noastra de a deveni cea mai recomandata banca din Europa Centrala si de Est”, a spus Michael Palzer, seful Diviziei Internationale de Marketing a RBI. „Novak Djokovic nu numai ca a aratat o performanta de top pe terenul de tenis, dar s-a miscat foarte convingator si cu profesionalism pe platoul de filmare. A fost o cooperare foarte eficienta si placuta pentru noi ”, a adaugat el.

Aceasta campanie de imagine va fi implementata de fiecare dintre subsidiarele grupului RBI din Europa Centrala si de Est, predominant pe canale digitale si TV, dar si sustinute de panouri publicitare sau de alte posibilitati de promovare.
Youtube spot: https://youtu.be/dpusB8Has-k