Skip to main content

Raiffeisen Bank a obtinut acreditarea de la Autoritatea pentru Digitalizarea Romaniei

Raiffeisen Bank a obtinut acreditarea de la Autoritatea pentru Digitalizarea Romaniei pentru procesul digital de deschidere de cont curent cu identificare video, disponibil in aplicatia Smart Mobile.


  • Comunicate de presă

Bucuresti, 8 august 2022 

Raiffeisen Bank a obtinut acreditarea de la Autoritatea pentru Digitalizarea Romaniei pentru procesul digital de deschidere de cont curent cu identificare video, disponibil in aplicatia Smart Mobile. 

Suntem bucurosi sa primim aceasta recunoastere oficiala din partea Autoritatii pentru Digitalizarea Romaniei. Avem, astfel, inca o confirmare importanta a calitatii solutiilor de digitalizare oferite clientilor nostri in procesul online de deschidere a relatiei cu banca, solutii ce ofera un grad ridicat de performanta, siguranta si confidentialitate. Una din preocuparile noastre constante este sa le facem viata mai usoara clientilor cu ajutorul solutiilor digitale pe care le oferim si prin imbunatatirea continua a aplicatiei Smart Mobile.”, a spus Catalin Munteanu, Director Executiv Clienti Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.  

Deschiderea de cont 100% online se realizeaza  in cativa pasi simpli, prin aplicatia Raiffeisen Smart Mobile din App Store/ Google Play: un click pe “Hai si tu la Raiffeisen Bank”, pozezi actul de identitate si faci un selfie, completezi informatiile solicitate pentru inceperea unei relatii cu banca. Urmeaza pasul in care faci cunostinta, printr-un apel video, cu un coleg Raiffeisen Bank. Semneazi electronic contractul, printr-un cod trimis prin SMS si vei primi direct acasa, prin curier, cardul tau.   

Oferta Zero Simplu de la Raiffeisen Bank are zero comisioane pentru cont curent in lei, card, mobile banking si cont de economii, plus retrageri gratuite de la bancomatele oricarei banci din Romania, toate aceste beneficii conditionate doar de o plata lunara cu cardul, cu telefonul sau direct din Smart Mobile.   

Aplicatia Smart Mobile inseamna pentru clientii persoane fizice Raiffeisen Bank accesul la toate operatiunile bancare de care au nevoie zi de zi: plati in lei sau in valuta, in tara sau in strainatate, pe care le pot reface usor, cautandu-le in istoricul de tranzactii, plati facturi de utilitati cu ajutorul sabloanelor sau contracte de debitare directa pentru plata automata facturi, pot primi notificari push pentru platile cu cardul sau incasarile din conturile lor si pot verifica soldul fara autentificarea in aplicatie, cu ajutorul widget-ului.  De asemenea, tot in Smart Mobile clientii pot deschide conturi noi, pot economisi cu ajutorul depozitelor la termen sau a conturilor de economii, pot subscrie unitati ale fondurilor de investitii Raiffeisen Asset Management.    

In plus, Smart Mobile ofera, pentru clientii eligibili, cea mai rapida cale de a obtine un credit de nevoi personale, 100% online, in mai putin de 10 minute.  Printre cele mai apreciate optiuni se numara si Smart Hour - schimb valutar euro/lei, la curs BNR, in fiecare zi de luni pana vineri, intre 10:00 si 11:00, pana la 1500 de euro pe zi, intre conturile proprii.  

Raiffeisen Bank este una dintre bancile universale aflate in top 5 in Romania si deserveste 2,28 milioane de clienti, persoane fizice si juridice. Banca are peste 4.700 de angajati, circa 300 de agentii in toata tara, 1.131 de ATM-uri si MFM-uri, o retea de peste 27.900 de POS-uri. Pentru nevoile clientilor cu depuneri mari de numerar, banca a instalat echipamente de tip Smart DropBox.

Reamintim ca din februarie 2022 toate unitatile Raiffeisen Bank opereaza fara casierii, pentru ca angajatii din agentii sa poata asigura consiliere pentru clientii nostri. 

Pentru informatii suplimentare: comunicare.externa@raiffeisen.ro