Skip to main content

Raiffeisen Bank face inca un pas spre digitalizarea serviciilor sale

Raiffeisen Bank anunta ca incepand cu luna noiembrie, aproximativ o tremie (129) dintre agentiile sale vor efectua operatiunile cu numerar exclusiv la MFM/ATM in zona 24H.


  • Comunicate de presă

Bucuresti, 2 noiembrie 2020 – Raiffeisen Bank anunta ca incepand cu luna noiembrie, aproximativ o tremie (129) dintre agentiile sale vor intra in era “Viata fara CA$H”. Asta inseamna ca operatiunile cu numerar se vor efectua exclusiv la MFM/ATM, in zona 24H, existenta in fiecare unitate. In plus, banca are in alte cateva zeci de unitati program redus de casierie, pe care il va adapta continuu, pe masura ce traficul va scadea si alternativele digitale oferite clientelei vor acoperi o gama si mai larga de operatiuni cu numerar.

An de an, Raiffeisen Bank investeste sume considerabile pentru a asigura o experienta superioara clientilor sai prin serviciile oferite in unitatile sale. Anul acesta, contextul pandemiei a accelerat multe proiecte de digitalizare si schimbari curajoase pentru folosirea operatiunilor “fara cash”, iar asta s-a intamplat nu doar in industria bancara. Pentru noi a fost momentul oportun pentru a face inca un pas spre incurajarea tranzactilor digitale. Vrem sa dam tuturor colegilor din agentiile fara casierie, posibilitatea de a dedica timp activitatilor cu valoare adaugata pentru clienti, cum sunt consilierea in vederea intelegerii tuturor functionalitatilor aplicatiilor noastre si a beneficiilor ofertei noastre de solutii financiare. In felul acesta, ne dorim ca, impreuna, sa construim parteneriate valoroase si durabile pe termen lung.” a spus Monica Udrescu, director executiv retea de unitati Raiffeisen Bank

Operatiunile cu numerar pe care le efectuau clientii nostri la ghiseu in cele 129 de unitati vor putea fi facute pe masini multifunctionale (MFM-uri) sau vor avea solutii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare). Fiecare angajat al bancii va fi gata sa asiste clientii pentru a invata sa utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Online & Smart Mobile). In cazurile in care nu exista solutie alternativa pentru operatiunile care implica cash-ul, clientii vor fi indreptati catre o agentie Raiffeisen Bank din proximitate. Detalii despre reteaua de unitati, MFM-uri si ATM-uri gasiti aici: https://www.raiffeisen.ro/#branchFinder;

Ce operatiuni se pot face la MFM?

  • Depunere si retragere de numerar, in lei, in si din conturile proprii;
  • Plata ratelor (lei);
  • Plata facturi utilitati;
  • Depunere lei in contul tertilor (clienti Raiffeisen Bank);
  • Operatiuni de schimb valutar (euro/USD in lei);
  • Mini-extras de cont;Interogare sold;
  • Schimbare PIN;
  • Deblocare PIN(pentru cardurile Mastercard);
  • Primire bani prin Western Union;

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piata bancara din România si peste 2,2 milioane de clienti, persoane fizice si juridice. Numarul clientilor digitali - cei care utilizeaza aplicatiile de digital banking, Raiffeisen Online si Smart Mobile - a depasit 700.000 la mijlocul anului 2020. Raiffeisen Bank detine cel mai mare portofoliu de carduri de credit active din Romania - 530.000, iar numarul de carduri de debit active a trecut de 2 milioane. Banca are aproximativ 5000 de angajati, 335 de agentii in toata tara, 770 de ATM-uri, 373 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de peste 23.000 de POS-uri.

Pentru informații suplimentare: comunicare.externa@raiffeisen.ro