Skip to main content

Clientii Raiffeisen Bank pot plati cu telefonul prin RaiPay

Raiffeisen Bank lanseaza RaiPay, aplicatia Android prin care clientii sai pot plati contactless cu telefonul la comercianti.


  • Comunicate de presă

Bucuresti, 7 august 2019
Raiffeisen Bank lanseaza RaiPay, aplicatia Android prin care clientii sai pot plati contactless cu telefonul la comercianti. RaiPay permite adaugarea simpla, prin NFC, a cardurilor Raiffeisen Bank de debit sau de credit si realizarea platilor la POS, inclusiv a platilor in rate fara dobanda.
 
„Telefonul mobil a devenit, pe rand, camera foto, computer, televizor, iar acum vedem cum preia si functia de card bancar. Tehnologia evolueaza, iar comportamentele clientilor se schimba, inclusiv atunci cand vine vorba de plati. De astazi, clientii Raiffeisen Bank vor putea plati cu telefonul, la POS. Simplu, rapid si la fel de sigur ca atunci fac o plata cu cardul. RaiPay vine natural sa completeze suita de aplicatii digitale lansate anul acesta, dupa ce, din luna mai, le-am prezentat clientilor nostri noile aplicatii de internet si mobile banking”, a spus  Steven van Groningen, Presedinte si CEO Raiffeisen Bank România.
 
Aplicatia RaiPay este rezultatul colaborarii unei echipe internationale, fiind dezvoltata la nivelul grupului Raiffeisen Bank International si va fi folosita in alte trei tari: Cehia, Bulgaria si Serbia. RaiPay este o aplicatie de sine statatoare, dedicata clientilor care au smartphone-uri cu sistem de operare Android, cel putin versiunea 5.0.
 
Pentru a putea plati cu telefonul, utilizatorii RaiPay au de urmat trei pasi simpli: descarca aplicatia din Google Play Store, adauga cardurile, de debit ori de credit, de persoana fizica sau juridica, si pot incepe cumparaturile. Cei care au un card de cumparaturi Raiffeisen Bank pot face inclusiv plati in rate fara dobanda, direct cu telefonul.

Fata de alte aplicatii de plata cu telefonul, RaiPay permite o inregistrare foarte rapida a cardurilor, prin tehnologia NFC (Near Field Communication - comunicare in camp apropiat), aceeasi tehnologie folosita si pentru plata la POS cu telefonul. Cu ajutorul aplicatiei RaiPay, clientii pot avea toate cardurile Raiffeisen Bank la indemana, online, fara a mai fi necesar sa le foloseasca si pe cele fizice. Clientii pot consulta ghidul de utilizare RaiPay.
 
Plata cu telefonul este la fel de simpla ca o plata contactless cu cardul. Pentru a face o plata, clientii apropie smartphone-ul de POS si aprind ecranul. Pentru platile mai mari de 100 de lei este necesara deblocarea ecranului, iar pentru platile de peste 500 lei se va cere autorizarea prin introducerea parolei aplicatiei.
Chiar daca smartphone-ul nu este conectat la internet, cu RaiPay se pot face pana la 10 plati la POS, dupa care se va solicita conectarea la internet.
 
Utilizarea RaiPay este gratuita, atat in tara, cat si in strainatate, iar platile cu telefonul mobil sunt realizate fara taxe sau comisioane. Aplicatia este disponibila atat in limba romana cat si in engleza. 
 
Despre Raiffeisen Bank
 
Raiffeisen Bank a intensificat, in ultimii ani, procesul de simplificare si transformare digitala. A investit in noi tehnologii, pentru a pune bazele unei infrastructuri IT sigura si flexibila, si lucreaza la imbunatatirea modelului de lucru. Astazi, banca le ofera clientilor o suita de solutii digitale de creditare, plati online si plati cu telefonul care sa raspunda nevoii clientilor de a avea acces la servicii bancare oriunde, oricand. Raiffeisen Bank are peste 650.000 clienti digitali care folosesc aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online.
 
Raiffeisen Bank ofera servicii universale de banking pentru 2 milioane de clienti persoane fizice, 92.000 de IMM-uri si 5.700 de companii mari si medii. Banca are aproape 5000 de angajati, peste 400 de agentii in toata tara, aproximativ 900 de ATM-uri, 250 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de 20.000 de POS-uri.