Skip to main content

Informare despre anumite modificari ale contractelor incheiate cu Raiffeisen Bank 2019

Informare nr. 450736 / 01.10.2019


Incepand cu data de 12.12.2019, va avea loc o serie de modificari privind conditiile contractuale pentru o parte dintre produse si servicii.

Stim ca timpul este o resursa extrem de importanta si de aceea investim in mod constant in digitalizarea si dezvoltarea unor servicii cat mai flexibile si functionale de care clientii nostri sa poata beneficia.
Vrem sa oferim mereu solutii simple si rapide, potrivite unui numar cat mai mare de nevoi financiare si, in acelasi timp, ne dorim sa fim pregatiti pentru viitor, asa ca ne preocupam mereu sa simplificam si sa eficientizam ceea ce facem astazi, pentru a oferi si mai multa valoare maine. 
 
Pana in prezent 1.200.000 de clienti au ales unul din pachete de cont curent Zero Tot sau Zero Simplu de la Raiffeisen Bank si beneficiaza deja de numeroase servicii si beneficii cu ZERO costuri, bucurandu-se astfel de o relatie mai simpla si mai eficienta cu banca. Toate informatiile despre cele doua pachete de cont curent si despre modul in care orice client poate beneficia de ZERO costuri sunt disponibile in documentele de mai jos.
 
Dorim sa informam clientii ca vom modifica conditiile contractuale pentru o parte dintre produsele si serviciile de plati adresate clientilor persoane fizice. 
 
Subliniem faptul ca aceasta notificare nu modifica beneficiile de cost incluse in pachetele de cont curent, acestea ramanand la nivelul agreat conform conventiilor contractuale specifice, cu exceptia pachetului de cont curent FWR pentru care exista propuneri de modificare a unor comisioane incluse in pachetul de beneficii.
 
Propunerile de modificare a contractelor incheiate cu Raiffeisen Bank au in vedere transpunerea unor prevederi legale, dar si schimbari in structura produselor si serviciilor oferite de Banca - noile prevederi contractuale urmand sa fie valabile incepand cu data de 12.12.2019.
 
Modificarile contractuale propuse se vor aplica pentru urmatoarele produse si servicii:

1. Contul curent
2. Cardul de debit
3. Cardul de credit
4. Eliminarea terminalelor EPOS din agentiile Raiffeisen Bank
5. Denuntarea serviciilor Raiffeisen Direct si Raiffeisen Direct Top 
 
De asemenea, prezenta notificare contine Anexa 2 si Formularul pentru informatii oferite deponentilor, prevazut de Legea nr. 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor si Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare. In conformitate cu prevederile acestui act normativ, disponibilitatile inregistrate in conturile dumneavoastra de depozit sunt garantate in Romania de Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare, conform prevederilor din formularul anterior amintit. Prin „depozit” se intelege, conform legii, orice sold creditor, inclusiv dobanda datorata, rezultat din fonduri aflate intr-un cont sau din situatii tranzitorii derivand din operatiuni bancare curente, cum ar fi: depozitul la termen, contul curent, cont de economii etc.
 
Dorim sa va informam asupra faptului ca, daca aveti calitatea de client al Bancii, in masura in care nu sunteti de acord cu modificarile mentionate in cadrul acestei notificari, aveti dreptul sa denuntati in mod unilateral contractul specific produsului sau serviciului vizat, spre exemplu contractul de cont curent, de card de debit, card de credit etc, fara a suporta penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. In cazul in care optati pentru denuntarea contractului aferent produsului/serviciului puteti solicita acest lucru in orice sucursala Raiffeisen Bank, pana la data de 11.12.2019.
 
Modificarile propuse se vor aplica in aceleasi conditii si contractelor incheiate cu Raiffeisen Bank de catre titulari minori reprezentati/asistati de un reprezentant legal.
 
In cazul in care aveti calitatea de reprezentant legal al unui titular minor client al Bancii si utilizator al serviciilor de cont curent si al serviciilor atasate acestuia, in masura in care nu sunteti de acord cu modificarile notificate, aveti dreptul de a reprezenta/asista minorul in vederea denuntarii in mod gratuit a contractelor produselor sau serviciilor respective pana la data de 11.12.2019.
 
Daca pana la data anterior indicata nu ati comunicat Bancii ca nu doriti sa se aplice modificarile prezentate, vom interpreta ca sunteti de acord ca, incepand cu 12.12.2019, Banca sa considere aceste modificari acceptate tacit si contractul aferent produsului sau serviciului contractat de la Raiffeisen Bank sa se deruleze in continuare, in conditiile reglementate expres in cuprinsul contractului, modificat si completat prin aceasta notificare. 
 
Pentru intrebari referitoare la cele comunicate anterior sau pentru orice alte informatii, le suntem la dispozitie clientilor in agentiile Raiffeisen Bank, online pe raiffeisen.ro sau la Call Center *2000.