Cum iei legatura cu Ana
• Accesezi chatbot-ul si vei primi raspunsuri la intrebari generale legate de produsele si serviciile Raiffeisen Bank care nu necesita comunicarea de informatii personale
• Formuleaza intrebarile complet (cu subiect si predicat)
• Foloseste cuvinte cheie legate de informatiile de care ai nevoie
• Scrie fara abrevieri si prescurtari;
• Adreseaza intrebarea intr-o singura fraza
• Scrii sau spui solicitarea, in cateva cuvinte clare (card de debit blocat, parola statica, 3D secure, Raiffeisen Online, Overdraft, etc.)
• Ana iti va cere confirmarea ca a inteles corect informatiile cerute
• Pentru informatii cerute telefonic, privind cardurile, creditele sau conturile firmei tale, va trebui sa te autentifici
• Nu folosi informatii confidentiale in intrebarile adresate (CNP / nr. Contract / etc.)
• Atunci cand Ana nu iti ofera raspunsul din prima, incearca sa reformulezi intrebarea
• Daca Ana nu reuseste sa-ti ofere un raspuns dupa 5 solicitari consecutive, vei fi transferat, catre unul dintre colegii nostri din Call Center, in timpul programului de lucru, de luni pana vineri, intre orele 08:00-22:00. Vei fi informat de momentul trasferului direct in fereastra de chat.