Skip to main content
Administrarea creantelor de incasat

Administrarea creanțelor de încasat

Serviciul de administrare a creanțelor de încasat este o activitate esențială pentru companii și organizații care doresc să-și optimizeze fluxul de numerar și să minimizeze riscul de neîncasare a datoriilor. Acest serviciu înglobează un set de practici și strategii menite să gestioneze eficient creanțele, inclusiv colectarea facturilor, ratelor de credit, polițelor de asigurare și a altor tipuri de creanțe.

Nevoi de business

Optimizarea cash-flow-ului

Prin soluțiile complexe de colectare a facturilor, ratelor de credit, polițelor de asigurare sau a oricărui alt tip de creanțe, companiile optimizează fluxul de lichidități. Vă punem la dispoziție diverse canale de colectare, de la cele mai moderne soluții electronice și de debitare directă până la varianta clasică, a încasării prin numerar.

Avantaje pentru companie

Simplificare Accesați rapid sumele colectate și informațiile necesare reconcilierii prin creditarea în timp real a contului colector și obținerea de extrase, rapoarte de încasare, confirmări online și fișiere electronice intermediare.
Flux rapid de informații Vă transmitem în mod automat fișierele cu încasări, conform structurii solicitate, pentru importul în sistemele dumneavoastră contabile.
Reconciliere facilă și eliminare erori Facilităm reconcilierea prin transmiterea automată de către bancă a fișierelor cu încasări în format electronic, respectând structura solicitată de companie.
Acuratețea informațiilor Oferim soluții de preluare automată a detaliilor plății, prin scanarea codurilor de bare de pe facturi, machete predefinite în aplicația de Internet banking, sau integrarea directă cu aplicația dumneavoastră de facturare.

Totul despre administrarea creanțelor de încasat:

Instrumente de încasare facturi, rate, polițe de asigurare prin multiple canale:

- ordin de plată electronic sau pe suport hârtie intrabancar și/sau interbancar;

- aplicația de Internet banking prin intermediul șabloanelor predefinite și a soluțiilor de interfațare cu bazele de date ale emitenților de facturi;

- debit direct;

- ATM;

- MFM (Multifuncționale).

Cum puteți achiziționa serviciul?

Simplu și eficient

La Raiffeisen Bank, beneficiați de un Responsabil de relație dedicat companiei pe care o reprezentați. De asemenea, aveți posibilitatea să contactați specialiștii din cadrul departamentului Cash Management la adresa de e-mail cash.management@raiffeisen.ro.

Motive în plus ca să alegeți Raiffeisen Bank

Calitate și experiență

În fiecare lună, clienții noștri gestionează ușor peste 500.000 de tranzacții folosind acest serviciu.

Rețea teritorială extinsă

Rețea teritorială extinsă la nivel național pentru plătitori, alături de un număr considerabil de agenții bancare și parteneriate.