1. Call Center
Operatorii nostri va stau la dispozitie de luni pana vineri, in intervalul orar 9 - 17.
Pentru ca intelegem provocarile, incertitudinile si riscurile cu care se confrunta orice afacere, expertii nostri va ofera consultanta financiara adaptata industriei in care activati sau situatiilor speciale cu care se confrunta compania pe care o reprezentati.
ExpertizaVa multumim pentru ca ati ales serviciile Raiffeisen Bank si va asiguram ca satisfactia clientilor nostri in ceea ce priveste produsele si serviciile pe care le oferim constituie una dintre preocuparile noastre principale.
Apreciem punctul dumneavoastra de vedere si va asiguram ca feedback-ul primit de la clienti este foarte important pentru imbunatirea serviciilor bancii. De aceea, in cazul in care doriti sa depuneti o sesizare, indiferent de modul in care alegeti sa comunicati cu noi, vom prelua mesajul dumneavoatra, ne vom perfectiona produsele si serviciile in functie de nevoile dumneavoastra si va vom transmite concluziile noastre in cel mai scurt timp posibil.
Conform Reg. 9/2015 emis de ASF puteti depune o petitie ce vizeaza activitatea pe piata de capital a entitatilor reglementate. Informatii petitii piata de capital
Pentru inregistrarea unei "Sugestii" sau a unei "Sesizari / Reclamatii" online, va invitam sa completati formularul de mai jos si sa mentionati cat mai multe detalii.
Operatorii nostri va stau la dispozitie de luni pana vineri, in intervalul orar 9 - 17.
Prin intermediul serviciului de internet banking, Raiffeisen Online ne puteti transmite mesaje securizate.
Aveti posibilitatea sa ne scrieti la adresa: centrala@raiffeisen.ro
Va asteptam in cea mai apropiata agentie pentru a gasi impreuna solutii.
Ne puteti detalia situatia intampinata intr-o scrisoare catre Raiffeisen Bank SA, Directia Dezvoltare Vanzari si Service, Adresa: Sky Tower, Calea Floreasca nr. 246C, cod postal 014476, Bucuresti. In acest caz, va rugam sa tineti cont ca timpul de raspuns se va prelungi cu timpul aferent parcursului postal.
Odata cu formularea opiniei, va rugam sa ne puneti la dispozitie
- descrierea aspectelor sesizate;
- denumirea companiei si CUI;
- documente relevante.
Pe numarul de telefon mobil inregistrat in evidentele bancii, veti primi prin SMS un numar de inregistrare, ca sa aveti acces rapid la stadiul sesizarii.
Cu toate ca intentia noastra este sa va raspundem cat mai repede posibil, sunt aspecte, in anumite situatii exceptionale (de exemplu corespondenta cu partenerii bancii, obtinerea unor documente arhivate, investigatii / operatiuni complexe etc.), care pot prelungi timpul necesar pentru verificari si remediere.
Astfel, termenul maxim in care va putem oferi un raspuns pentru reclamatie este:
• 15 zile lucratoare, pentru reclamatiile referitoare la plati, cu posibilitatea de prelungire cu inca 20 de zile lucratoare pentru situatii exceptionale cum sunt cele enumerate mai sus;
• o luna, pentru reclamatiile referitoare la aspecte privind protectia datelor personale, cu posibilitatea de prelungire pana la 3 luni pentru situatii exceptionale,
• 30 de zile, pentru celelalte tipuri de reclamatii, cu posibilitatea de prelungire pana la 45 de zile pentru situatii exceptionale.
Daca analiza reclamatiei se prelungeste, va vom informa cu privire la acest aspect. Dupa finalizarea analizei aspectelor sesizate, va vom prezenta concluziile noastre finale cu clarificari privind situatia semnalata si eventualele demersuri pentru remediere.
Banca Nationala a Romaniei (BNR)
Aici gasesti paginile pe care le-ai salvat pentru consultare ulterioara.
Pentru a adauga o pagina in lista, da click pe panglica "Salveaza" din partea de sus a paginii respective.
Aici vezi paginile pe care le-ai vizitat recent.